Kokiskashop.bg

Често задавани въпроси и отговори

Тук ще намерите най-често задаваните въпроси от нашите клиенти.

Необходимо ли е да се регистрирате, за да поръчате стоки?
+

Пазаруването е възможно както без регистрация, така и с регистрация. Регистрацията ще Ви донесе много ползи. Списък с всички поръчки, оплаквания, когато поръчвате стоки, вече ще имате предварително зададено попълване на информация за фактуриране и доставка. В бъдеще подготвяме програма за лоялност на клиенти за регистрирани клиенти.

Как изпращате стоката и кога ще пристигне?
+

Използваме „Поща без граници” за изпращане на пратки. Ако изберете Speedy или eCont в пазарската си количка, времето за доставка варира от 3 до 7 работни дни. А за извънгабаритни пратки корабната компания Raben.

Обикновено изпращаме стоките на втория ден след поръчката и следващите работни дни стоките се доставят (за извънгабаритни пратки - например билярдни маси, срокът за доставка е - 5 дни от поръчката), други стоки се изпращат според наличността на продукта. Винаги ще бъдете информирани за изпращането на стоки чрез имейла, посочен в поръчката.

Възможно ли е изпращането на стоките в друга държава?
+

Да. Стоките могат да бъдат изпращани до Унгария, Полша, Словакия, Румъния, България и Чехия.

Ако искате да изпратите стоките до Унгария, моля посетете нашия уебсайт Kokiskashop.hu. В случай на изпращане на стоки до Полша, използвайте нашия полски магазин Kokiskashop.pl, за изпращане на стоки до словашкия уебсайт Kokiskashop.sk. В случай на изпращане на стоки до Румъния, моля, използвайте нашия уебсайт Kokiskashop.ro, а в случай на изпращане до Чехия използвайте нашия чешки интернет магазин Kokiskashop.cz.

Възможно ли е лично взимане на стоки?
+

Да! Лично взимане е възможно от понеделник до петък от 8:30 до 16:00 часа в Kokiska s. r. o., Stará Kysibelská 695 / 73b, 360 20 Карлови Вари, Чехия.

Можете да намерите картата и координатите за навигация в долния панел и в контактите.

Лично вземане е възможно САМО въз основа на поръчката, веднага щом стоките са готови, ще бъдете информирани по имейл на имейла, който сте въвели в поръчката. Можете да плащате само в брой в контактния център. Плащането може да се извърши и предварително чрез банков превод или онлайн карта.

В пратката няма фактура.
+

Фактурата е част от имейла за завършване на поръчката, както и номера на пратката на превозвача, благодарение на който можете да проследите пратката си. Фактурата съдържа електронен подпис и печат и следователно е валидна и за счетоводни цели.

Все още не съм получил потвърждение на поръчката по имейл.
+

Възможно е имейлът за потвърждение да е попаднал в спам (моля, проверете спама във входящата си поща) или Вашият имейл е неправилно въведен в поръчката. Моля, свържете се с нашата линия за клиентиm (+359 878 901 158), операторът ще Ви помогне всеки ден от понеделник до неделя от 8:30 - 19:30.

Как да взема стоката от пощата, ако нямам кола и не мога да нося тежък пакет (пощальонът звънна веднъж и си тръгна)?
+

Препоръчваме Ви да се >обадите в пощенската служба за доставка и да поискате повторна доставка на пратката.

Възможно ли е да се купуват стоки и на изплащане?
+

Не, за съжаление вече не предлагаме тази услуга.

Възможно ли е закупуване на фактура?
+

Ние предлагаме тази опция само на държавни институции и субсидирани от държавата организации. За закупуване на стоки по фактура е необходимо да изпратите поръчка с печат и подпис на info@kokiskashop.bg. Фактура може да бъде издадена с падеж 14 дни.

Колко време е валидна гаранцията за стоките?
+

Спазваме гаранцията за стоките съгласно закона в продължение на 24 месеца, за стоки, закупени в рамките на стопанската дейност, тази гаранция се съкращава до 12 месеца съгласно закона (чрез въвеждане на идентификационния номер или ДДС номера в поръчката е посочен като бизнес).

Кой е производителят на Вашите стоки?
+

Имаме няколко производители, както и категории продукти. Спортните стоки, градинското оборудване и играчките са предимно от чешки доставчици. За някои стоки имаме доставчик от Германия, който има някои производствени халета в Китай, но стоките трябва да отговарят на немските стандарти, т.е. стандартите на ЕС.

Кога Вашият клиент има право на код за отстъпка?
+

Всеки клиент има право да използва кода за отстъпка и може да го използва за периода на валидността му.

Можете да научите за кодовете за отстъпки от нашата поща, можете да се абонирате за нея на нашия уебсайт или във Facebook. След това кодът се въвежда в полето „код за отстъпка” при поръчка в кошницата за пазаруване. Кодът за отстъпка е внимание към нашите клиенти, така че не е правило. Препоръчваме проследяване на имейлите.

Възможна ли е доставка в събота?
+

За съжаление никой от нашите превозвачи не предлага доставка в събота.

Предлагате ли щампи за градински шатри?
+

За съжаление не.

Стоките, които ме интересуват, вече не са налични, възможно ли е да разбера кога ще бъдат?
+

Ако се интересувате от стоки, които вече не се показват на сайта, това означава, че вече са разпродадени. В някои случаи стоките вече не се произвеждат и няма да ги предлагаме в бъдеще. Има и стоки, които просто чакат да бъдат складирани при доставчика. Затова препоръчваме да следвате нашия уебсайт.

Какво означава, когато стоките имат уведена наличност „при поискване”?
+

Това са стоки, които може вече да са разпродадени или да са останали последни бройки, не можем да гарантираме тези стоки преди потвърждаване на поръчката. Поради тази причина препоръчваме да се свържете с линията за клиенти (+359 878 901 158) преди да поръчате, където ще Ви кажем дали продуктът е на склад.

Интересувам се от по-голяма покупка на стоки, мога ли да се свържа с някого?
+

Ако се интересувате от по-голяма покупка на стоки, моля, изпратете имейл на линията за клиенти info@kokiskashop.bg, където ще уредят поръчката с Вас и ще Ви предоставят цялата информация.

Предоставяте ли снимки на мивките, при които всяка бройка е оригинална?
+

За съжаление не, много съжаляваме, но поради натовареността в нашия склад не е възможно да се снима всяка бройка и да се изпрати на клиентите. Умивалниците са наистина оригинални, повечето видове се различават само по цвета и структурата на камъка, но умивалниците като SAVONA, MERAN, TORTONA и FOSSIL също се различават значително по своите размери и преди всичко форма.

Когато купувате тази мивка, трябва да осъзнаете, че купувате уникална бройка, която няма да видите никъде другаде, освен у дома.

Какво трябва да направя, ако съм получил нефункционални стоки? Трябва да ги върна или да предявя рекламация.
+

Първо попълнете формуляра за рекламация, след което ще получите потвърждение за получаване на рекламацията по имейл, вкл. инструкции как да продължите. За да разрешите рекламацията, винаги е необходимо да попълните формуляра за рекламация.

Ако отделът по рекламации Ви моли да направите това или се оттеглите от договора, изпратете стоките до нас на адрес Kokiska s. r. o., Stará Kysibelská 695 / 73b, 360 01 Karlovy Vary и маркирайте пратката на видимо място с номера на рекламацията, генериран от формуляра за рекламация.

Никога не изпращайте пратката с наложен платеж! Пратки, изпратени по този начин, няма да бъдат приети и ще Ви бъдат върнати.

Възможно ли е поръчаните стоки да бъдат изпратени на определена дата?
+

Да, можем да Ви изпратим пратката на определена дата, но само в рамките на 7 дни след поръчка на стоката. Ако желаете да изпратите пратката по-късно, плащането трябва да бъде направено предварително.

Зареждане
Зарежда се